Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2017

Δήλωση παραίτησης του Κριτσίκη Αλέξανδρου προς τον Πρόεδρο της Τ.Ο. Νέας Δημοκρατίας Σαλαμίνας


ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ Τ.Ο ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ
ΔΗΛΩΣΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ
Του Κριτσίκη Αλέξανδρου του Νικολάου, Δικηγόρου, κατοίκου Σαλαμίνας, Καραμανλή αρ. 18.
Κοινοποίηση Προς:
1. Tον Πρόεδρο ΝΟΔΕ κ. Λιβανό Μιχάλη
2. Τους βουλευτές Β Πειραιά
3. Τους υποψήφιους βουλευτές της ΝΔ Β Πειραιά.
4. Τον γραμματέα Οργανωτικού
------------------------------------------------

Μετά από χρόνια παρουσίας στο κόμμα και στις διάφορες μορφές του (ΔΑΠ-ΝΔΦΚ, ΟΝΝΕΔ) έρχομαι στην πραγματικά δυσάρεστη θέση να συντάξω την παρούσα και να δηλώσω δια της παρούσης, ότι αδυνατώ εξαιτίας της συμπεριφοράς σας κ. Ελευθεριάνο να συνεργαστώ μαζί σας. Κατά καιρούς μάλιστα έχω προσπαθήσει επανειλημμένως να έρθω σε επαφή μαζί σας και να συνεργασθώ πολιτικά, αλλά αδυνατώ. Προφανώς δεν θέλετε εμένα προσωπικά και αδυνατώ να εξηγήσω τους λόγους και τις αιτίες. Όσες φορές έχω προσπαθήσει να το πραγματοποιήσω για το καλό του κόμματος, για το καλό της τοπικής μας, βρίσκω «κλειστή την πόρτα». Ίσως δεν θέλετε νέους ανθρώπους στην Τοπική.
Σε ελεύθερη κοινωνία ζούμε και είναι δικαίωμα σας να στηρίζετε όποιον θέλετε. Δεν έχετε όμως σε καμία περίπτωση το δικαίωμα να κόβετε σχέσεις και να απομακρύνετε νέα άτομα, που έχουν προσφέρει στο κόμμα.
Οφείλετε να ξέρετε κ. Ελευθεριάνο, ότι το 1998-2002 υπήρξα εκπρόσωπος φοιτητών στο Ρέθυμνο με την ΔΑΠ-ΝΔΦΚ. Αγωνίστηκα για την φοιτητική παράταξη που είναι το φυτώριο στελεχών της Νέας Δημοκρατίας σε δύσκολες εποχές και δύσκολους τότε τόπους. Συνέχισα το 2002 έως το 2006 να κατέρχομαι με το ψηφοδέλτιο της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ Κομοτηνής. Τυγχάνω ιδρυτικό μέλος της ΟΝΝΕΔ σε διάφορα μέρη της Ελλάδας. Όταν το 2014 κατήλθα υποψήφιος με τον Κουμουτσάκο στις περιφερειακές φανήκατε εξολοκλήρου αντίθετος στην υποψηφιότητα μου και ουδέποτε τη στηρίξατε. Ουσιαστικά διεξήγαγα έναν αγώνα τότε απόλυτα μόνος μου.
Το ήθος μου, η κομματική και αγωνιστική περηφάνια και αξιοπρέπεια μου, η μακρόχρονη παρουσία μου στα ελληνικά πανεπιστήμια (Φιλοσοφική Κρήτης, Νομική ΔΠΘ, Νομική ΕΚΠΑ) δεν μου επιτρέπουν να μην αγωνίζομαι, επειδή εσείς μου στερείτε το δικαίωμα αυτό τη στιγμή μάλιστα που μπορώ ηλικιακά και επιστημονικά.
Για όλους αυτούς τους λόγους
Σας υποβάλλω δια της παρούσης την παραίτηση μου από την Τ.Ο της Σαλαμίνας, που ηγείσθε εδώ και τόσα χρόνια!!! Να σας γνωστοποιήσω, ότι εγώ θα συνεχίσω να είμαι μέλος του κόμματος (τυγχάνω μέλος της Γραμματείας της Τοπικής Αυτοδιοίκησης της ΝΔ) και απλός «στρατιώτης» της παράταξης και θα συνεργάζομαι στο βαθμό, που μπορώ με άλλα στελέχη της Τ.Ο. για το καλό του κόμματος στη Σαλαμίνα.
Σαλαμίνα, 15/1/2017
Ο παραιτηθείς
Κριτσίκης Αλέξανδρος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου